Social media skils

We bloggen, vloggen, twitteren, facebooken en whats app'en er op los, veel vrije momentjes worden opgeslokt   door het connecten en re- tweeten.

 

Nou ja vrije momentjes.. de volwassen dochters maken        er tijd voor, de telefoon is in de hand of binnen handbereik.

Wat natuurlijk veel handiger is dan dat je hem ergens onderin je tas hoort piepen.

Maaaam..!  het is jouw telefoon hoor! Ja… ja  tegen de tijd dat uit frustratie de tas is leeggeschut is het te laat.

Schuldgevoel of noem het nieuwsgierigheid, zorgen ervoor dat ik een paar tellen later inlog, om er achter te komen dat het niet echt belangrijk was zucht….

Waar ik mee bezig ben nou.. als ondernemer mij verteld en uitgelegd is het een belangrijke communicatietool. 

Het moet een onderdeel worden van je dagelijkse routine (ooh..) "dus communiceren op Facebook, twitter en meer” vertelt de spreker op het ZZP seminar. Ik steek de hand op; 'Ook als ik niets te melden heb' breng ik nog voorzichtig in dat kan toch? 

Volhouden is het advies want; na verloop van tijd krijg je vrienden of volgers en gaan ze je berichten re- tweeten.

 

Dus lieve mensen laat een tweet achter of like van soest woonwinkel, het betekent veel voor mij ik reageer "meestal" meteen.

 

Martje.

Commentaar schrijven

Commentaren: 0